Friday, July 29, 2011

Jika Aku Punya DSLR

Assalamualaikum

Kan best kalau ade DSLR..syoknye..boleh ambik gamba cantik banyak2..dengan kepakaran menggunakan setiap aplikasi yang ade..owh..sangat best..ditambah pulak pandai posing cantik2..betambah la lawa gamba tu..

Serius tulip cakap,skang semua orang duk giler kan DSLR..dah xdek r skang nak beli kamera digital..kalau ade yang nak pun,ckit je jumlah dy..sebab skang orang memperakui kehebatan DSLR..mane ade cameramen pakai camera digital bro..

Siyezly..tulip sendiri berangan nak ade DSLR sendiri..ntah bile la dapat beli..tapi 1 je kelemahan ade DSLR sendiri..sure gamba tuan punyer DSLR tu xbanyak..mesti la tuan punye camera je yang pandai gune benda2 dalam tu kan..kalau dah dy pandai gune,mesti dy la yang duk ambik gambo2 orang..kalau ade gamba dy pun, xsebanyak gamba orang lain yang dy ambik..ok..ayat pening2 lalat..

p/s: sape ade DSLR??nak tumpang ambik gamba boleh???..heheheh…


11 orang tengah buat karangan math:

cucu umie said... Reply

untunglh sape ad dslr..

Atiqah Rzk said... Reply

teringin jugak. tp tak mampu nak beli. sobss

azwa amani said... Reply

tak de DSLR...hehehe

eja said... Reply

nk gop faz...jom kite pakat..nt eja ambk dslr tu..faz ambk cover die..

Asma Ahmad said... Reply

nk gak... :p

iyka syafika said... Reply

nk dslr jugak...=(

Terbelog said... Reply

xde dan x pandai hehe

Kapten Atok said... Reply

bg aku itu hanya keinginan. jd aku tak mau DSLR kecuali mampu dan aku rasakan berguna

trigyy said... Reply

DSLR? edi baru je beli cmera digital. latest punyer by nikon.. hahha..

trse tulip ckp cmtu.. lallala.. btw, reunion g tak?

Azumie said... Reply

wah....sy pun teringin nak ada DSLR tu..memang nak sangat2 tp xmampu la..

Wanita2u said... Reply

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html