Wednesday, March 7, 2012

Jangan Bilang Benci


Assalamualaikum

Sedey memikirkan semua nie..rase nak lari je..tapi orang kata, lari dari dari masalah xdek guna pun..masalah xkan selesai..ade someone benci aku..xpela..nak buat macam mane..tu hak dia..perasaan dia..aku xleh nak halang..yang aku taw, aku xbenci dia..bukan nak cakap aku baik..aku sendiri pernah benci orang..and xdek ape pun yang aku dapat dari kebencian tu..melainkan hati aku sendiri yang sakit..orang yang kite benci xkan dapat ape2 melainkan bile dipulau oleh sang pembenci..hati aku pun x tenang bile duk benci ke orang lain..

mungkin nie balasan aku bile aku pernah benci orang dulu..padahal orang tu xbuat salah pun kat aku..jahatnye hati aku nie..skang, bile sume perasaan benci aku tu hilang, orang lain plak benci aku..and ape yang aku dapat lagi teruk dari ape yang aku buat dulu..Ya Allah..aku terima ujian mu..tapi Kau kuatkanlah hati aku ini..

kalau betul aku yang salah ngan kau, aku mintak maaf banyak2 walaupun aku yakin ko xkan baca entry nie..aku nak kau taw yang aku xbenci kau..aku terima teguran kau..kalau aku still buat benda tu pun, kau dah lepas dari tanggungjawab kau untuk tegur aku..tapi perlu ke kau bagitaw semua orang yang kau benci kat aku..aku xdek twitter..kau bagitaw kat twitter yang kau benci kan orang yang bernama faz..sedeynye aku bile taw benda nie..kau taw x, aku sayang kau..aku xnak gaduh2 ngan kau..xdek ape pun yang kite dapat kalau kau putuskan persahabatan kite..kite yang rugi..

aku bukan nak tunjuk aku baik..tapi aku berharap ade orang yang aku xkenal sudi untuk aku kongsikan masalah aku nie..aku penat dah pikir..xtaw dah nak buat macam mane lagi..skang nie, aku hanya boleh doakan yang terbaik untuk orang yang benci kat aku..aku mintak maaf banyak2 & aku mengharapkan kemaafan dari kau..T_T


0 orang tengah buat karangan math: