Sunday, December 25, 2011

Secret Recipe vs KFC

Assalamualaikum

Orang kata secret recipe tu sedap..memang pun..walaupuan kek dia mahal, tapi sangat berbaloi dengan rase dia..sanggup menghabiskan duit beli sepotong kek ngan harga RM6.50 untuk hari yang bermakna..contoh masa besday kawan, besday musuh, kambing, monyet (ok..tipu je), jamuan kecik-kecik ngan kawan, anniversary orang-orang bercinta, & macam-macam lagi..nak beli sebiji kan tak mampu plak kan...


new york cheese cake..feveret tulip..try la..puas ati..

KFC pulak sama la ngan secret nie..mahal-mahal pun pegi jugak..kalau gi jalan-jalan, mesti orang cari tempat macam kfc,mcD sume nie..nak makan nasi macam tak best..berlagak la kononnye..balik umah cari nasi gak..hahahahaha...padahal ayam goreng kat pasar malam lagi murah..tapi nak gak kfc..tulah manusia..sedap kata orang kan..tulip pun sama je padahal..hahaha