Thursday, May 12, 2011

KAD KAHWIN IDAMANKU

Assalamualaikum

Tadi baru je terima kad kahwin tulip ntah sape punye..simple je kadnye..besar..warna purple banyak luv..bile tengok2 skang nie macam2 design kad kahwin ade..kalau dulu orang sederhana pakai kad kahwin yang sekeping je untuk sebelah pihak..kertas nye plak 1 warna je..tulisan warna itam je yg ade..kalau yg berduit ckit kad dy mesti pakai kertas yang wangi ckit..tu  pn ade sebelah je..



kad kahwin zaman skang nie x payah cakap la..macam2 design ade..ari tu adeq tulip bawak balik kad kawin..corak dy kartun kahwin..comey...ade jugak bentuk panjang..ade yg betul2 petak..pastu yang konpem2 ade lam kad kahwin tu mesti ade undangan utk kedua-dua belah pihak..bukan cam dulu..sebelah pihak je..

pastu kad kahwin dorang mesti yang kaler2..ade sesetengah letak gamba bakal pengantin..macam2..jom tengok gamba kad kahwin kat bawah nie.

cantik kan kad kahwin nie..sesuai utk orang yang bercinta dari zaman skulah..credit to UNAKU

yg nie pun cantik jgk..credit to f : f : dsgn


yang nie pun untuk orang yang cintan cintun dari zaman skulah lagi..credit to SOLIHIN ZUBIR

bak kata upin ipin,"cantik..cantik..cantik.."sangat suke..

dah la..xlarat dah nak cari..banyak sangat kad kahwin yang cantik2..korang google la sendiri ye..search kad kahwin nie membuat kn perasaan untuk kahwin tu lagi cepat..muahaha..jangan la umie abah bace nie..malu koi.

pada pendapat korang la kan, mane kad kahwin yang korang paling berkenan?? mane taw nanti nak kahwin boleh r buat camtu..hehehe..

15 orang tengah buat karangan math:

Hang Leo said... Reply

amboi..x sabar dye..hehehehe

cik ayin said... Reply

cun oh...nak cam zed zaidi tu.. :)

Tulip Putih said... Reply

hehehe..cantik kan kad kahwin 2..berkenan sy taw..hehehhe

Tulip Putih said... Reply

owh..kad kahwin fb 2 ke..yg dy pnyer ke..ingt kn spe..cntik gak 2..unik gler..cik ayin kawin jgn lupe jempt tulip taw..:)

Rozuan Ismail said... Reply

wah!kreatif nya orang wat kad ni.huhu

minah glew kp0p said... Reply

kad yg 2nd 2 lawa..b'kenan la plak..haha.. :)

Asma Ahmad said... Reply

yg pink 2 lwa... :)

Tulip Putih said... Reply

@rozuan
2 la..kreatif n sgt ntik..ske gler..:)

Tulip Putih said... Reply

@mimi syakila
yg kapel sling pndang2 tu ek.lawa kn..cam sweet je..:)

Tulip Putih said... Reply

@Asma Ahmad
yg pink memg lawa..comel gler..geram je tgk kn..:)

Cikbeyla Nabiella said... Reply

lawaaaa~~! lagi lagi yg zman skola tuh! sweet! :D
erkkk, excitedd tetibe. :'>

Tulip Putih said... Reply

hahaha..comey kan..jgn ckp cikbeyla je excited..tulip yg bt nie lg la excited..hehe

shazika said... Reply

comey nyer kad kawen!

cik aisha said... Reply

rambang mata haih....banyk design lawa2 skang...:)

AfiQ said... Reply

comel nyek.. suke yg first tuh.. =)