Sunday, May 15, 2011

SELAMAT HARI GURU CIKGU-CIKGU SUME

Assalamualaikum


Seperti yang kite taw, esok bersamaan dengan 16 May 2011 adalah hari guru yang ke-40..so,xperlu la tulip nak cakap panjang2 coz hampir sume blogger kot duk buat entry hari guru macam mase hari ibu ari tu..hehe..so,nie ucapan tulip untuk mereka yang bergelar guru

selamat ari guru untuk cikgu tulip mase tadika dulu..Tabika Kemas Padang Mengkali,Kelantan..cikgu-cikgu skulah rendah,Sekolah Kebangsaan Peringat,Kelantan...cikgu-cikgu skulah menengah,SBPI Kuantan...cikgu-cikgu kat Kolej Matrikulasi Pahang...lecturer kat UPSI..cikgu ngaji...(cikgu ke??)..ataupun tulip panggil dy ayoh...cikgu-cikgu tusyen mase nak UPSR dulu..cikgu-cikgu kat skulah abah tulip keje sebab bagi peluang tulip keje jaga koop..hehehe..last skali sume cikgu-cikgu yang ade kat mesia nie..jase cikgu xkan saya lupekan..maaf kalau ade tersalah silap..cikgu memang terbaek..luv u cikgu-cikgu sume...♥♥♥..oppss..xlupe jugak kepada bakal-bakal guru AT14 PENDIDIKAN MATEMATIK UPSI & sume bakal-bakal guru yang ade kat seluruh mesia nie..selamat hari guru jugak..ikhlas kan hati kite untuk menjadi guru yang berguna kepada anak bangsa=)

ok..tu jela setakat nie..sekali lagi..SELAMAT HARI GURU cikgu-cikgu ku sume...^_^



p/s: asyik wish ke orang je..wish ke diri sndiri la plok..SELAMAT ARI GURU TULIP...future math teacher..ahakss..hehe

6 orang tengah buat karangan math:

CIK FERRA AWW said... Reply

happy teacher's day :)

Asma Ahmad said... Reply

epy teacher's day to teacher wanna be... :p

Tulip Putih said... Reply

@CIK FERRA AWW
thanx my dear..:)

Tulip Putih said... Reply

@Asma Ahmad
thanx my dear..btw,tulip tag awk la..jom join..:)

missdora said... Reply

Selamat hari guru.. :)

missdora said... Reply

Selamat hari guru.. :)