Sunday, May 15, 2011

" IISSHHHKKK..!! CABUTAN BERTUAH DAPAT HEADER "

Assalamualaikum


dah lame tulip xjoin contest nie..kali nie nak la join lagi..lagipun cam menarik je contest nie..CIKGU WAN yang buat..sape2 yang berminat nak join klik SINI taw untuk tengok syarat2 contest nie..kenapa tulip cakap menarik??bace kat bawah nie..

Hadiah yang ditawarkan ialah 3 buah header dan 3 buah banner untuk blog anda.. Dengan itu, terdapat 6 hadiah yang akan ditawarkan..

amacam.menarik kan..header yang cikgu wan nie buat bukan calang2..cantik woo..3D lagi.. suke..korang tengok la tulip pnyer header cmne kat ats tu..buruk betol..
cikgu wan nie suke gne trademark IISSHHHKKK..!! ......setiap tajuk entry dy mesti ade perkataan nie..macam seronok je kan..hehe..

ok..tulip nak tag


jom la join korang..best nie..free2 je dapat header or banner cantik2..gud lark korang..:)

6 orang tengah buat karangan math:

cucu umie said... Reply

semoga berjaya yeah si tulip putih..semoga header baru dan banner baru ea..lala

Tulip Putih said... Reply

hahaha..thanx ayie..jom r join skali..:)

Asma Ahmad said... Reply

err... is that me?? hehe...

Tulip Putih said... Reply

yes my dear..jom join..:)

Asma Ahmad said... Reply

hehehe... tq. nk taip entry la nih. :p

Tulip Putih said... Reply

heheh..ok..gud lark dear..:)