Thursday, June 2, 2011

Dedicated to MERCURIAN 0408

Assalamualaikum
Entry kali nie tulip buat khas untuk kawan2 tulip batch Mercurian 0408 INTEK..siyezly aku rindu korang semua..semalam aku bosan..xtaw nak buat ape..tibe2 aku nampak video graduasi kite dulu yang CG SYED buat..aku tengok sampai habis..tergelak sorang2 aku tengok video tu..nak2 bile aku tengok persembahan korang mase malam dinner tu..walaupun cikgu crop2 je video tu,tapi aku still ingat

Sayangnye video dak Galileo xdek..cikgu cakap xmuat..boleh ambik ngan dak Galileo..tapi sampai skang aku xdek video tu..bile ntah aku nak ambik ngn korang..susahnye nak jumpa korang..dak qlate wape kerat je..ramai yang dak2 ganu & Pahang..kalau aku duk pahang lagi mesti senang nak jumpa korang..hehe

Aku just nak tunjuk gamba2 nie..gamba graduasi kite..aku rindu time nie..bukan time nie je..5 tahun..macam2 jadi..baik,gaduh..lumrah hidup berkawan kan..tapi mase graduasi,kite sume baik kan..sebab kite nak jadi yang terbaik pada ari tu..izinkan aku masukkan gamba2 korang..^_^

semestinya kelaz aku,5 Archimedes diutamakan..peace..=)

5 Einstein

5 Ibnu Khaldun

5 Galileo

sori ye..aku xjumpe gamba kelaz dak ibnu sina..hehe


ye..kite sume ade kat cni..sebelum nie kalau ambik gamba sah2 xcukup orang kan..

yeay..lagu nie..masih kah kau ingat..haha..

last but not least...

gamba aku yang macam orang tua..kah3..

haish..pape jela kan..yang penting aku rindu time nie..T_T

4 orang tengah buat karangan math:

Raji and Yeen said... Reply

hohoho ak smpai skang xmerasa lgi pakai jubah graduate ni T.T

miz nai said... Reply

miss a lot...

Noor FazLiena said... Reply

@Raji and Yeen
ala..jgn sedey2..insyaAllah nti ade la 2 rezeki..

Noor FazLiena said... Reply

@miz nai
realy miz u ols..