Friday, January 7, 2011

FULL....

Salam sume...


Ari nie adelah ari yg sgt2 full..bukan full perut ok..jadual ak yg full..means jadual kuliah..
kelaz start dari kul 8am-7pm..ade la gap tapi 2 jam je..waktu zohor & asar je..sangat2 penat..sampai xsempat nak makan...cian x???hahaha..gedik dowh..



caye x aku xsempat makan???buktinye tengok la gambo kat atas nie..sampaikn makan pun sambil jalan..xsempat nak duduk..hahaha..tipu je xsempat duduk..padahal bukan ape...aku lapar giler..breakfast 3 keping roti je..mane kenyang tangki aku nie..hahahah...
mase nie aku baru lepas gi ambek slip result ngn PA aku..penasihat akademik..dulu pempuan..skang dah tukar..laki..suka..peramah..hehehe..asal laki je suka kan..hahahaha..


aku gi ambik result kat canselori...ade lagi gamba aku bersama LIYA, AMI & UMI..tapi gambo tue lam hp si RAFIZ bha..xdapat la aku nak upload skali..slip tue sampai skang ak xbukak2 lagi..syg..hahaha..lgpn btpe nak bukak..result pun dah taw kn..bak kata rafiz,"xpayah la bukak..tunggu sem 8 baru bukak sume skali.."hahahha..ade plak cam g2 kan..tapi ok pe..hehehehe..

b4 g ambik slip nie aku ade kelaz EC 1 (english communication 1)..lambat ckit lecturer datang..dah 2 mata ak plak makin melayu..oppss..layu.. coz xsempat2 nak tido seharian..


tengok mak cik yg tudung itam 2.khusyuk giler kan take note..mak cik yg tudung kuning2 tue plak khusyuk tido..sgt2 berbeza watak dorang..hahaha..
sebenarnye tipu je...mase nie kan lecturer xmasuk lagi..gambo aku tido tue pun bukan betol2 pun..aku yg ambik sendiri..tapi nampak cam tido betol kan..hahaha..bijak2...


nie adelah hasil ketidakadaan keje aku sementara tunggu lecturer tue dtg..tapi bukan aku buat note..tapi saje nak tunjuk note kelaz jepun aku ari nie..banyak sgt words baru yang aku blaja..fyi, kelaz jepun aku hanya ade 6 orang & aku adelah sorang2 pelajar melayu lam kelaz tue..bangga x???hhaha..sensei aku ade cakap, "tahniah fazliena, awak sorang je pelajar melayu lam kelaz nie..jangan give up ngn dorang."dorang tue adelah student2 cina..so, aku dah dapat semangat baru ari nie & suasana baru..

p/s: sila klik gambo utk study note sy ye..harap maaf..tulisan doktor ckit..hahahaha


klu korang perasan, aku dah balik semula ke alam skulah..kenapa??? sebab tengok la note ak tulis lam ape..lam buku latihan skulah..hahaha..nak bt cmne..sampai tua aku gi skulah..so buku skulah la yg suka berkepit ngn aku..hahaha..

 tue je yg dapat aku luahkan ari nie..& sampai ke entry nie siap di taip, aku xtido2 lagi dari pagi tadi..wow!!terasa hebat ye di situ..hahaha..bukan ape, kat skulah lu aku la kaki tido lam kelaz..klu ade bt award ratu tido, memang aku la yg dapat..hahaha..teruk2...dah la..merapu meraban je aku nie..k..oyasumi mina sang...


Assalamualaikum...

1 orang tengah buat karangan math:

Anonymous said... Reply

hahaha