Friday, January 28, 2011

JOM IKUT SAYA BALIK KAMPUNG

Assalamualaikum sume...

malam nie saya nak balik qlate dah..seperti bese nek bas la..lalu ikut gerik yg ambik mase dalam 8 jam jugak la duk lam bas tu..nak tunggu sampai tu xpayah cakap la, tido je keje..rase nak patah je leher tido lam bas g2..bagi la katil ke sofa besar ke..baru la syok nak nek bas kan..ye dakkk??hahahaha..buat bas sendiri la kalu nak katil..huhu

?????

malam nie bas saya lam kul 9.30pm..tapi rasenye kul 10pm bas xsampai2 lagi..klu dy cakap lepas isyak tunggu, kul 10 pn xsampai lagi kan..janji melayu..macam tu la..hahahaha..ari nie saya rajin ckit nak bawak bekal nak balik..bese beli je..jajan sewajibnye ade..malam nie saya xbawak dah jajan tu..saya buat roti telur..taw kan..berkhasiat g2..hahahaha..saya buat awal2 coz takut xsempat nak buat malam karang..barang pun ade lagi xmasukkan lam beg..klu nak buta malam karang maunye kelam kabut jadinye..

nie la roti telur tu..rajin x saya??hahaha 

ok..2 je utk ari nie..doakan saya selamat sampai ke negeri che siti wan kembang yg disayangi..doa jugak harap2 pakcik bas xbawak laju2..nanti jantung saya drift lagi..doakan aircond bas xkuat & sejuk sgt2..doakan xdek halangan sepanjang perjalanan..banyaknye doa..hahaha..ok..selamat bercuti utk sume..epy chinese new year to bangsa cina..orang cina rayer jgn pulak kite orang melayu yg men mercun pas2 ilang jari2..jage diri baek2..merapu je lebih..k..selamat balik kampung sume..jgn rindu saya..hehehe..tatatititututtoto...


2 orang tengah buat karangan math:

Yaya Zamimi said... Reply

koho comey mg loni!!! :D

Tulip Putih said... Reply

comey tang mano gak yaya..duk hudoh c2 jah..hahahahhaa