Saturday, March 5, 2011

KEJE YANG TAK BERAPA GILA

Assalamualaikum sume...

selamat pagi pada yang dah bangun dan untuk yang bakal bangun...kui3..


malam tadi tulip xtido sebab buat keje yang xberfaedah langsung...xtido pun kecoh..suke ati la..xganggu idup sape2 pun kan..kalau nak taw, tulip mengadap laptop buat asimen layan citer jepun dari malam sampai la ke beberapa saat before taip entry nie..teruk kan..dah la xtido..pastu tengok citer..kalau buat asimen xpe gak kan..


tulip tengok citer gokusen 3..citer jepun..tengok on9 coz lam laptop nie ade sampai episod 10 je..episod full sampai episod 12..tinggal 2 episod ter'miss'..lagipun wifi laju..laju je loading citer..tu yg syok..pempuan kat atas nie xcun langsung bile gaya macam tu..tapi kalau xikat rambut & xpakai spec, cun r..


ohh!!! sangat teruja tengok laki nie..hensem giler walaupun nampak jambu..rase geram je nak cubit2..ouww!! gedik..padahal lam citer nie muka asyik luka2 je coz kuat sangat bertumbuk..

ok..dah nak subuh..kene tunggu subuh dulu baru boleh tido sampai asar rase dah puas giler2 r tido..kalau x,konpem nanti jadi subuh dinosor(mcm salah eja je..ok..abaikan) rase2nye rumate ku pun akan jelez coz dy kene g kelaz pagi nie..hehehe...dah lama r xbuat keje nie..xtido malam, siang terbungkam atas katil slagi xzohor xnak bangun..hahaha..teruk betol..


ok..sampai cni je entry mengarut tulip di pagi hari nie..semoga ceria2 sokmo..doakn tulip mimpi syok2 ye jap lagi sebabnye mimpi siang xdek makna pun..hahahaha..ok..see u soon..tata

2 orang tengah buat karangan math:

Encik Luncai said... Reply

siang tido malam berjaga..dah terbalik.hehe..luncai un suka tgk citer jepun..donload kat opis..haha

Tulip Putih said... Reply

hahahaha,..teruk kan..ambk kesemptan ek donload citer gne tenet pjbt..xbek..heheheh..best kn tgk citer jepun..