Tuesday, March 22, 2011

SHOW ME YOUR BFF CONTEST

Assalamualaikum


Akhirnya dapat jugak saya join contest kak NURULBADIAH LAI yang tip top nie..bukan membodek ye..tapi hakikat..hehehe..dah lama nak join..tapi xdek gamba..cam rugi je kalau xdapat join coz tulip memang admire giler r kat kak nurul nie..comey sangat..kalau nak join klik SINI ye

kat cni tulip pertaruhkan gamba nie..ngan my luvly BFF

picture credit to harith ahid

Dear NurulBadiah Lai,
nie BFF saya,YUSMARLIYANA YUSOF..kami kenal mase sem 1..skang baru sem 2..kelaz sentiasa sama..lama2 kami jadi rapat sangat & sampai skang dy la kawan baik saya..InsyaAllah kawan dunia akhirat..saya sayang BFF saya..walaupun kami dari negeri yang berbeza, saya qlate, liya sabah tapi perbezaan makanan dan dialek tak menghalang persahabatan kami...aku sayang ko liya.!!!!

kat cni saya nak tag

ok..tu je dari saya..gud lark utk saya dan yang lain2 jugak..hehehe..

14 orang tengah buat karangan math:

mykhalis said... Reply

wahh..comel sungguh anda berdua..semoga berjaya ek

hottest entry di blog khalis :
orang yang tak mempunyai tangan,tetapi hebat

paku dan budu mat saleh cakap melayu

kereta polis canggih dari seluruh dunia

Tulip Putih said... Reply

thanx en.khalis..nti tulip singgah ye..:)

aNiM said... Reply

thanx tagged anim.. nk kena selongkar gambar dgn besfren plak la ni..huhuuu

Tulip Putih said... Reply

welcm aniem...selongkar jgn xslongkar taw..nti blh menang..hehehe

sakinah88 said... Reply

ade contest untuk awak =)
http://sitinoorsakinah.blogspot.com/2011/03/contest-sweet-couple-yang-paling-cool-n.html

Pakcoh said... Reply

ade peluang menang nim..

Tulip Putih said... Reply

cik sakinah: thanx tag tulip..giler sweet gmba u berdua..:)

Tulip Putih said... Reply

pakcoh:hehe..xtaw la 2..join suke2 je..ramai lg yg lawa2 gmba..papepn thanx..:)

SeƱorita Layla Zahara said... Reply

good luck dear..
gmbr cntik..
confirm mng :)

Tulip Putih said... Reply

senorita layla zahara: thanx dear..tgk photogrpher r..hehehe..insyaAllah klu ade rezeki..:)

Nurulbadiah Lai said... Reply

sgt comel..suke sgt

thanks join sweety

wish u luck :)

Tulip Putih said... Reply

thanx kak nurul yg cantik..:)

Dr. Pqa said... Reply

Ho3..liya..my ex classmate dlu at smk tawau..and exschoolmate kt mrsm koki..msa form 3 pggil dy yus..hahahaha

Mohd Izzat Hafiz Mohd Firdaus said... Reply

sya kenal yusmarliyana ni... :) she is my ex classmate masa form 2 dlu...