Tuesday, April 19, 2011

CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung


Assalamualaikum

ini entry join contest..hehehe..dah lama tulip nak join contest nie tapi tak dek mase nak update2..padahal malas..hahaha..nasib bek tak tutup lagi..ari tu kan,dah lame r nie..terjumpa contest nie kat mane ntah..di anjurkan oleh CIK LEEN & BRO KYERULL...klik banner ye bagi sape2 yang nak join..


ok..nie gambar muncung saya..hahaha..tak pe kan bunga tu ade..nie ayat paling kreatif,

"gambar muncung itik tak pe sebab hanyalah sementara,tapi jangan jadi muncung itik sampai bile2,susah nak bercakap nanti..orang tak paham plak kan..hehehe..."

keh3..macam ape je ayat kreatif..pape jela kan..ok..gud lark to me..kepada yang nak join pun gud lark jugak..:)

4 orang tengah buat karangan math:

FzaIbrahim said... Reply

goodluck! heee. :)

Tulip Putih said... Reply

thanx..:)

Cikbeyla Nabiella said... Reply

gudlux. *sambil imagine cmne ckp buat mncung itik.haha.

Tulip Putih said... Reply

hahaha..jgn2..nti buruk gler mke cik beyla yg comel 2..hehehe