Monday, April 4, 2011

sekali lagi


Sekali lagi...bahagia pergi dari idup aku..kenapa??mungkin salah aku..dan mungkin jugak bukan salah aku..tak ingin aku menyalahkan sesiapa..lebih rela diri sendiri di salahkan andai itu yang terbaik untuk semua orang..hati aku tak xcukup kuat untuk semua nie..maaf kn atas segala kesalahan aku..masalah sering singgah dalam hidup nie..aku yakin aku seorang yang kuat, namun tidak selamanya hati ini kuat..bile masalah sentiasa datang hati yang keras cam batu pun boleh terhakis kalau masalah yang datang macam air..Ya Allah..kuatkan lah hati hambaMu ini disaat hari exam makin dekat..kuatkan lah hatiku ini ya Allah..sesungguhnya hambaMu ini sangat lemah..jangan Kau sesatkan daku dari landasanMU ya Allah..hadirkanlah kebahagiaan dalam hidupku ini...

9 orang tengah buat karangan math:

mya arissa said... Reply

follow kamu...=)..follow me back..

aku & Fantasi said... Reply

insyaAllah suatu saat tulip akn jpe dgn kbhgiaan yg tulip cr...sllu ingt kn dr,stiap yg jd ada hkmahnyer...tbahkn diri ye dear...;)

Tulip Putih said... Reply

thanx my dear..i'll try.

Cik Michiko said... Reply

sabar k sys tulip . . ;)

Tulip Putih said... Reply

thanx my dear.

EB said... Reply

Mcm Tasik Proton City.. Klu x slp la.. Pernak kayak kat situ..

Tulip Putih said... Reply

yup,..btl la 2..mne knl???

EB said... Reply

Hehehe rumah2 yg cantik tertarik debom tu yg bikin kenal.. Nnti Insha-Allah eb bt flashback kat tasik proton city ni..

Tulip Putih said... Reply

ye..sgt cntik kwsn dy..nti gtaw la ye klu dh bt..heheeh