Tuesday, February 22, 2011

KESENGALAN MELANDA

Ari nie nak buat entry panas r ckit..sakit ati ngan perangai sesetengah manusia..manusia nie, kalau baik, baik sangat... klu jahat,jahat sangat..tapi ade je yang sedang2 kan..cakap cam keling la..gini la..senang nak cakap..xsuke berdepan ngan orang yang suke guna barang kite tanpa pengetahuan kite..dah tu, sampai sudah xreti2 nak bagitaw kite..ingat kite xtaw ke awak guna barang kite..tapi xpela..ari2 kite jumpa..saya xnak la bermusuh ngan awak..saya xkisah awak nak guna..tapi bagitaw..saya xmarah pun..nie main guna senyap2..macam ape je..mane akhlak awak?? ape la..harap muka cun, ati cam ape je, bek xpayah..tolong r hormat hak orang lain coz setahu saya, saya xpernah guna barang awak tanpa kebenaran..paling teruk pun saya guna dulu then bile jumpa awak saya bagitaw terus..


yang kedua pulak sal manusia yang suke curi perhatian orang ataupun mudahnye mencapap ngan buat benda2 bodoh kot... apela manusia nie..sanggup buat benda bodoh g2..maybe ramai je yang boleh bagi perhatian kat awak tu..tapi kenapa nak mintak perhatian dari orang yang awak sendiri taw dy xnak bagi?? ape kejadah la..maybe awak ingat orang tu suke..tapi ape yang kite suke xsume orang suke..ntah2 orang tu lagi menyampah..saya rase la kan, ade orang yang nak bagi perhatian kat awak..tuh..kat zoo negara tu..berlambak yang dahagakan kasih sayang cam awak tu..gi la mintak perhatian dari dorang..gua jamin sama lu..gerenti beb...huh..sengal betol orang cam nie..




nah..gi la mintak perhatian ngan dorang nie..dorang nie pn  macam awak jugak..buat ape je janji ade orang yang bagi perhatian kat awak...

that's all..sori coz ati tengah panas..menyampah ngan sikap manusia..bukan sume..sesetengah manusia yang bersikap macam nie..saya bukan nak cari musuh..saya nak cari kawan..saya sorang yang mudah caye kat orang, tapi skali dah dianjing, sampai sudah saya xcaye walaupun nampak saya baek2 ngan awak..dalam ati, xtaw nk cakap ape...sori kepada yang xberkenaan...

2 orang tengah buat karangan math:

Yastro said... Reply

Errr...panasss...panass....he3!!
isthgfar bebanyak pas tu amik air semayang...semoga cepat sejukkk....
p/s: ni kes ngan kengkawan la nihh..

Tulip Putih said... Reply

yastro: nak kata kawan xjugak..tp boleh la..thanx ye bro..:)