Friday, February 25, 2011

NAK TACING CKIT BOLEH???

 Assalamualaikum...


ari nie saya sedih sangat..banyak benda buat saya tension sampai saya rase xtahan & last skali nangis je kot boleh wat saya ilang kan tension tu..banyak lagi cara..salah satunye bace Kalam Allah...tapi bile kite dah sedih sangat2, 1st kali kite xleh nak elakkan diri dari menangiskan...mane ade orang yang sedih tapi xnangis..ade tapi sangat susah untuk kite pendam perasaan tu kan...


tension ngan macam2 masalah..manusia memang xboleh lari dari masalah..hanya cara selesaikan masalah yang membezakan manusia sama ada bijak atau tak tindakannya..bile saya sedih saya akan rindukan seseorang..seseorang yang rapat ngn kita utk kita luahkan perasaan kat orang tu..dengan berkongsi ape yang kite rase ngan seseorang, saat tu kita akan rase kurang ckit bebanan tu walaupun xsume masalah akan selesai...saya rindukan incik hang leo...


saya ade masalah ngan seseorang..masalah ngan manusia biasanya akan menyakitkan ati dan terluka..tapi xmudah untuk saya benci orang tu..sebab saya dah lama kenal dy..dah lama saya rapat ngn dy..maybe saya ade buat salah ngan dy..saya mintak maaf banyak2..saya harap kalau dy bace entry nie, dy maafkan saya..saya xnak kehilangan orang yang macam dy..


p/s:mood untuk blogwalking jgk hancur sme skali..nantu ade mase saya melawat anda sume ye..thanx sape yg dtg jenguk2 sy..:)

0 orang tengah buat karangan math: