Wednesday, February 16, 2011

SENANGNYA DALAM HATI

Assalamualaikum sume...


mood ari nie sangat3 ceria..macam lagu P.RAMLEE yang nak kawen banyak2 tu..lam citer madu tiga..senangnyaa dalam hati..kalau beristri dua..seperti dunia..ana yang punya..cehcehcehceh..hahaha..bukan saya boleh kawen banyak pn..nak kawen 1 pn boleh..makan penyepak la..hahahaha..padahal bukan ape pn..ari nie kuliah 4 jam dibatalkan..sepatutnya balik kul 4 ptg tapi ari nie balik kul 11pagi lagi..mane xsenang hati..  tipu la xdek orang yang suke bila kelaz batal takpun kelaz abis awal..saat yang menyeronokkan bile dua situasi ini dialami oleh hampir sume dak2 yang tengah belajar kan..betol kan??? sila sokong saya ye..hahaahah.. 


pagi tadi kelaz discrete math yang sangat mengantuk..bukan salah lecturer yang mengajar..sebelum & selepas test tadi ok je lagi..xdek la sangat simptom2 mengantuk tu..bile start je dy mengajar, ambik kau..saya berzikir je sampai kelaz abis..dah la duk barisan kedua depan..dah tu depan meja lecturer plak..ape la..bile tersengguk ke blakang, segar la kejap..malu ngan orang blakang..xsampai 5 minit dah ngantuk balik r..teruk2...hahahaha..saya rase sebab saya terjaga awal pagi tadi yang sepatutnye kul 6 lebih tapi dah terjaga kul 5 pagi..awal ye bagi saya..hahaha..dah tu mase terjaga tu perut duk menyanyi non stop..xtaw kenap..macam ape je..pagi2 buta perut dah nyanyi2 lagu aishiteru.hahahha


so petang nie hasrat di hati nak tido banyak2..tapi baju ade lagi xbasuh..kene basuh dulu..
see u soon dear..tatatititututoto...:)

2 orang tengah buat karangan math:

Che Wan AlFateh said... Reply

hai tulip...
senangnya dalam ati...kalau beristeri 4...hehe...bule ke x g2?
sssaya xsanggup...=P

Noor FazLiena said... Reply

owh tidak.xsenang rt klu bermadu..sape nak..xsgup kot share.hehhe..senang rt mcm p.ramlee senang rt dpt kwin rmai..hahahah..