Sunday, February 6, 2011

Tangan bertuah cik nico!


Baru je sampai kolej...bukak blog & tengok EN.SHADOW ZELO telah mengetag saya utk join lucky draw y dianjurkan oleh CIK NICO yg comey momey..bukan memey k..hahahaha..thanx kpd shadow zelo cz tag saya & kpd cik nico, saya dah join contest nie..xrugi anda memilih saya nanti..hahahaha..

terma & syarat utk join lucky draw nie adelah....jeng jeng jeng..kat bawah nie ye..hehehe

  •  Buat satu entri mengenai cabutan “tangan bertuah cik nico!”..tajuk entri tu mesti  “tangan bertuah cik nico!" ~siap cikgu!!~
  • Sila letakkan banner cabutan bertuah di dalam entri dan jangan lupa link kan kepada blog cik nico!  ~siap cikgu!!~
  •  Cabutan bertuah ini tidak memerlukan anda untuk berbuat apa-apa kecuali anda harus menghebohkan @ menjemput rakan-rakan yang lain sahaja untuk menyertai contest ini.  ~siap cikgu!!~
  •  Dalam entri tersebut anda boleh tag seberapa banyak rakan-rakan dan pastikan mereka tahu mereka di’tag’. min tag ialah 3 oranJangan lupa untuk follow blog CIK NICO ini supaya segala pemberitahuan dan keputusan cabutan“tangan bertuah cik nico!" dapat diketahui.  ~siap cikgu!!~
  • Hadiah untuk pemenang juga sangat menarik “tertarik kau memang da boom!  ~siap cikgu!!~
  •  cabutan bertuah ini akan bermula daripada 9Januari - 28 februari 2011..jadi, jangan lepaskan peluang!  ~siap cikgu!!~
  • sila tinggalkan LINK bila dah join   ~siap cikgu!!~
bagus anak murid cikgu..hehehe..ok..di cni saya nak tag kawan2 saya...


ok..kepada yg bertuah sila la ngn rela paksa join nie..hehhe..yg xbertuah jgn kecewa & terjun bangunan pulak..saya xnak tanggung dosa..hehehe..sila la buat muka xmalu join lucky draw nie..mane taw yg xbertuah 2 dipilh cik nico kite kan..hahaha..gurau sak bha..till then..see you...

2 orang tengah buat karangan math: