Tuesday, February 15, 2011

SALAM MAULIDUR RASUL

Asssalamualaikum sume..

lame xpost entry kan..no idea + ke'buzy'an yang melanda diri semenjak dua menjak nie..dan Alhamdulillah ari nie cuti demi menyambut hari keputeraan junjungan besar kita, Baginda Nabi Muhammad S.A.W yang amat dikasihi..semoga kite tidak melupakan Baginda S.A.W walaupun sudah tiada lagi di muka bumi ini seperti mana Baginda S.A.W tetap mengingati kita, ummatnye saat kewafatan Baginda S.A.W..


walaupun semalam sibuk konon2nye orang pakat sambut valentine day, namun ramai jugak yang dah memahami konsep sebenar valentine yang sepatut dan seharusnye tidak diraikan oleh umat Islam terutamanye..ramai blogger2 yang saya tengok mengupdate pasal asal-usul valentine nie..Alhamdulillah..bagus la..dah banyak kesedaran yang timbul..


memang xbaek celebrate valentine nie..klu korang xtaw lagi pasal valentine nie, jalan2 la ke blogger len..dah banyak entry pasal tue..saya nie xpernah sambut benda2 nie...siap clash lagi 14.2..tengok..nampak sangat x penting kan lam idup saya..bukan nak citer sal kisah cintan cintun saya..nak citer sal ketidakpentingan valentine for saya & sume2 skali.

k la sume..xnak citer panjang2 coz korang pun dah taw kan..klu nak celebrate cintan cintun pun, xpayah tunggu 14.2..baek celebrate time besday kan..lagi bermakna..ok2..salam Maulidur Rasul sume..selalu la kite ingat Baginda Rasulullah S.A.W...Aminnn....

2 orang tengah buat karangan math: